12 Ağustos 2009 Çarşamba

ÖLÜMSÜZLÜK

"Hanımefendi altmışında, altmış beşinde vardı.
.....Ama artık güzel olmadığını biliyor olması gereken kadın bir an için bunu unutmuştu.Bizler hepimiz benliğimizin bazı bölümleriyle zamanın ötesinde yaşarız.Çoğu zaman yaşsız olduğumuzdan belki de ancak bazı olağanüstü anlarda yaşımızın farkına varırız.Ne olursa olsun,kadın dönüp yüzme öğretmenine gülümser ve el sallarken yaşını falan unutmuştu...."

"Nefret ettiğinle de aranda sıkı bir bağ oluşur..."

(güzel bir bölüm-güzel bir laf)
Paul, bir radyo istasyonunda hukukla ilgili bir program yapmaktadır. Radyonun danışmanlığını yapan image maker'lar, programın sıkıcı olduğunu ve kaldırılması gerektiğini düşünürler. Bundan habersiz olan Paul, radyonun yöneticisine atıp tutar, image makerların nasıl da iyi olduklarını, artık onların fikirlerine değer vermek gerektiğini söyler durur. Radyonun yöneticisi de ona şu lafı eder: Kendi mezar kazıcılarının en parlak taraftarısın! Çok anlamlı değil mi?

4 yorum:

  1. deniz;
    merhaba
    bana şöyle okumaktan büyük zevk aldıgın bir kitap ismi söylesene..

    kimleri okudugumu beğendiğimi yazayım tarzımı anlarsın sanırım..

    ferhan şensoy,oğuz atay,franz kafka,jerzy kosinski,haldun taner,sait faik abasıyanık..
    öykü tarzında kitapları..

    ne dersin yeni bir kitaba başlamak istiyorum ve sendende bir fikir almak istedim ..
    ne dersin?
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Milan Kundera iyidir, bu Ölümsüzlük kitabına yeni başladım, ama bu da enteresan gözüküyor.
    Bir de benim favorilerim Paul Auster ve Alain de Botton mesela. İkisinin de tüm kitaplarını okudum. Paul Auster'in New York Üçlemesi, Alain de Botton'un Aşk üzerine veya Romantik Hareket'ini tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  3. teşekürler bu arada iyiki doğmuşum diyeceğin dogum günleri yaşaman dileğiyle mutlu yıllar.sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir kitaba benziyor, okumak istedim.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...